Het begin van mijn reis! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marjolein Benne - WaarBenJij.nu Het begin van mijn reis! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marjolein Benne - WaarBenJij.nu

Het begin van mijn reis!

Door: Marjolein Benne

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

29 November 2015 | Australië, Melbourne

Hoi allemaal!

Na 6 maanden wachten was het vrijdag dan eindelijk zover: mijn reis naar Australië gaat beginnen!!
Na afscheid genomen te hebben van iederen en (vooral ik) veel gehuild te hebben was het tijd om in te checken en 3 uur lang op Schiphol door te komen.
De vlucht naar Hong Kong was echt een nachtmerrie, jankende kinderen en 3 uur lang turbulentie.
Op Hong Kong 2 uur wachten op de volgende vlucht, ik had het al aardig gehad met het vliegen en moest nog eens 10 uur in dat vliegtuig zitten naar Melbourne.
Gelukkig zaten er niet veel mensen op de deze vlucht dus kon lekker met mn benen languit een film kijken.

Aangekomen op Melbourne door de douane wat echt super lang duurde. Net de gemeente in NL, 5000 mensen en maar 2 loketten open doen.
Na mn backpack opgehaald te hebben een taxi genomen naar mn hostel want had er geen zin meer in om om 11 uur 's avonds nog 2 uur in een bus en tram te zitten.

Toen ik de deur opendeed van mn kamer werd ik begroet door 7 dronken mensen en kreeg gelijk een wijntje in mn handen gedrukt.
Ik wilde gelijk gaan slapen terwijl de rest ging stappen.
Kon helaas niet in slaap komen dus 3 uur naar het plafond liggen staren voordat ik 2 uurtjes kon slapen.

Vandaag boodschappen gedaan en we hebben dalijk een film middag ingepland, Grease it is!!
Heb een jetlag waar je echt niet vrolijk van word en aangezien iedereen vandaag nergens zin in heeft komt die filmmiddag goed uit!
Morgen beetje rondkijken wat er allemaal te doen is hier en dan gaat over 2 dagen de groepsreis beginnen naar Darwin! Heb daar heel veel zin in dus ben benieuwd!
Wifi is hier zeldzaam en heel duur dus het kan even duren voordat de volgende blog erop staat.

Dit was blog nummer 1 en hierin staat een beetje wat ik allemaal tot nu toe heb gedaan. Niet veel dus haha

X Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Marjolein

In dit dagboek ga ik al mijn avonturen opschrijven zodat jullie mee kunnen genieten van mijn geweldige reis!

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 2079

Voorgaande reizen:

27 November 2015 - 25 Februari 2016

Backpacken in Australë

Landen bezocht: